حلما جونیحلما جونی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

حلما نفس مامان

کمبود وزن

1392/2/16 9:31
نویسنده : مامانی حلما
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یه همه مامانهای گل

راستش رو بخواین دیگه از این کمبود وزن و لاغری و بی اشتهایی حلما جونی خسته شدم

niniweblog.com

انواع و اقسام شربتهای ویتامین مثل تونیک مینادکس - فروگلوبین - سندروس و ...رو امتحان کردم و افاغه نکرد .

niniweblog.com

میخواستم بدونم هیچ کس راجع به شربت آلوئه ورا شرکت باریج اسانس چیزی شنیده ؟ آیا خوبه ؟ و یا هرچیز دیگه که تجربش رو داشتین .ممنونم از همه تون

                                                                

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پرنیا جون
17 اردیبهشت 92 8:17
حلمای گلم چرا غذا نمیخوری مامان جونو ناراحت میکنی عزیزم مامان گل حلما جون زیاد ناراحت نباشین این یه سیر کلی تو بچه هاست پرنیا هم همین جوری بود اما به مرور زمان خودش خوب شد پیش ما هم بیایین خوشحال میشیم عزیزم
ماناز
18 اردیبهشت 92 9:03
دوست خوبم سلام گویا شما هم مشکل مرا دارید دختر من هم خیلی در غذا خوردن انتخاب می کند هر چیزی را که نمی خوردوبیشتر تابع رژیمهای لاغری است دردتان را می فهمم .گلم شربتی را که ذکر کردید برای تقویت سیستم ایمنی است من در زمستان سال پیش که دخترم زیاد مریض میشد به او مدتی دادم البته خیلی به تاثیرش مطمئن نیستم دکتر دخترم ان را تایید نکرد وگفت تغذیه سالم وطبیعی اثر بهتری دارد.شربت سانستول برای افزایش اشتها مناسب است من به دخترم می دهم .
گلم شما در قسمت پرسش وپاسخ در جواب یکی از مادران درباره انتی ویروس او را راهنمایی کردید انتی ویروس ما هم همان است که ذکر کردید اما نمی دانم باید چه کار کنم تا خود به خود اپدیت شود ایا نیاز به وارد کردن یوزر وپسورد جدید وچند وقت یکباره است یا نه؟نود 32 چه؟گاهی علامت انتی ویروس مان نارنجی میشود ومن یوزر وپسورد جدید را وارد می کنم اما اپدیت نمیشود.ممنون میشوم راهنمایی بفر مایید

مامان مانا جون سلام و ممنونم که تشریف اوردین به خونه حلمای من . ممنون از راهنمائیتون . عزیزم اگه نود 32 داری که باید یوزر و پس ورد را از اینترنت بگیری و آبدیت کنی و باید به تاریخ اونها توجه کنی مثلا میتونی توی گوگل بزنی یوزر و پس ورد نود 32 17 اردیبهشت 92 و کدهای همون روز و هفته را وارد سیستم کنی . اما اسمارت سکوریتی با وصل به شبکه اینترنت خود بخود آبدیت میشه و شما اصلا نمیفهمی کی نارنجی میشه چون همیشه سبز میبینیش. امیدوارم که تونسته باشم کمک کرده باشم عزیزم.

ماناز
20 اردیبهشت 92 11:43
دوست عزیز سلام ممنون از پاسختان .انتی ویروس ما اسمارت سکوریتی 4 است ومن برای اپدیت کردن وقتی اپدیت را می زنم پنجره یوزر وپسورد باز میشود واز من یوزر وپسورد می خواهد وخودبه خود اپدیت نمیشود من قبلا هم که اپدیت می کردم یوزر وپسورد جدید به ان می دادم وپس از وارد کردن چندین مورد یکی از انها را قبول می کرد واپدیت میشد وعلامتش سبز تا یکماه.بعددوباره نارنجی میشد.من همیشه این مشکل را دارم وگاهی یوزروپسورد ها را قبول نمی کند .ایا اساس کارم درست است یا نه؟ببخشید اگر به زحمت تان می اندازم.

سلام عزیزم فکر کنم یک جای کار ایراد دارد اسمارت سکوریتی 4 که مال من هم همونه خود بخود و با وارد شدن به محیط اینترنت آبدیت میشه . نمی دونم از کدوم شهری ولی میتونی با نمایندگی انحصاری شرکت این آنتی ویروس تماس بگیری تا راهنمائیت کنند. موفق باشی گلم

بهار
30 اردیبهشت 92 11:38
سلام مامان حلما اسم دختر من هم حلما است 11 ماه داره خیلی هم ریزه فکر کنم همه ی حلما ها باید کوچیک بمونن.
ارلا
12 خرداد 92 18:57
دوست عزیز در صورت تمایل داشتن برای تبادل لینک ما را اطلاع دهیدخوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم