حلما جونیحلما جونی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

حلما نفس مامان

بهای یک کودک

1392/7/21 13:19
نویسنده : مامانی حلما
183 بازدید
اشتراک گذاری

اخیرأ هزینه های بزرگ کردن یک کودک از لحظه تولد تا سن18 سالگی محاسبه شده که مبلغ 140< 160 دلار برای یک خانواده با درامد متوسط میباشد. این مبلغ که شهریه کالج را هم  در بر نمیگیرد بسیار تکان دهنده است. اما اگر ان را به قسمتهای کوچک تقسیم کنیم انقدر هم تکاندهنده نیست. اگر هنوز هم فکر میکنید که بهترین نصیحت مالی این است که درصورت تمایل به ثروتمند شدن / بچه دار نشوید باید بگویم که دقیقا برعکس/ آیا راهی برای پیدا کردن تجربیاتی که در ادامه خواهد آمد پیدا میکنید؟

شمردن انگشتان و دیدن پنجه هایش برای اولین بار؟ /  شنیدن اولین بابا و مامان گفتن؟

احساس گرمای یک صورت چاق روی سینه؟ 

در دست گرفتن یک سر بی عیب در کف دست؟

ببینید با روزی 24 دلار چه به دست آورده اید ......

خداوند را هر روز در یک نظر دیدن / هر شب با خنده زیر پتو صحبت کردن / عشقی بیشتر از انکه قلب شما گنجایش ان را داشته باشد / کنجکاوی بی انتها درباره سنگها مورچه ها و ابرها / دستی برای گرفتن که معمولا پوشیده از مربا و شکلات است /  شریکی برای باد کردن حباب ها و پرواز بادبادک ها و ساختن قلعه های شنی / کسی هست که با او بخندید / 

از نظر فرزندان شما همتراز خداوند هستید . شما قدرت تصحیح اشتباهات / زهر چشم گرفتن از هیولای زیر تختخواب / التیام بخشیدن به قلبی شکسته/ و عشق ورزیدن بدون حد و مرز را دارید.

تصمیم گرفتن برای داشتن فرزند " امری است خطیر". این کار یعنی تصمیم برای اینکه قلبتان همیشه بیرون از جسمتان به تپش ادامه دهد. 

                                                                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان عاطی
4 آذر 92 1:11
تجربه بزرگ کردن یه فرشته آسمونی رو با هیچ عدد و رقمی نباید محاسبه کرد. منم مامان یه فرشته به اسم حلما هستم که هر روز خدا رو برای داشتن شکر میکنم.
مامانی حلما
پاسخ
من هم با نظر شما کاملا موافقم . آدرس بذارید مهمونتون بشیم