حلما جونیحلما جونی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

حلما نفس مامان

برف سپید

1392/10/19 12:42
نویسنده : مامانی حلما
254 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها شهرمون چهره ای برفی داره و حلما جونی که اولین برف زندگیش رومیبینه سرشار از شادی شده و کارش مدام برف بازی کردن و درست کردن آدم برفی شده ...

اگرهم از شدت سرما بیاد خونه دوباره با گریه میخواد برگرده بیرون...

توی این هوای سرد اگه مریض نشه هنر کرده ..تازه صبح که از خواب پا میشه میگه مامانی من دیشب خواب آدم برفی دیدم که یعنی مثلا بریم بیرون برف بازی!!!!!!!!.بعدا عکسهای برف بازی و ادم برفیش رو میذارم . دل همه گرم گرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی درسا
27 دی 92 2:37
باز کن پنجرهها را که نسیم روز میلاد اقاقی ها را جشن میگیرد و بهار روی هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است تولدت مبارک عزیز دل حلمای نازنینم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله دستان مهربون خدا نگه دارت باشه ...... گل دختری خیلی دلم برات تنگ شده بود عزیزم ببخش نیومدم پیشت .......
مامان پرهام
28 دی 92 12:11
امروز باشکوه ترین روز هست ، روزی که خدا تو را به جهان هدیه داد تولدت مبارک
مبینا از بهشت دانایی
1 بهمن 92 10:24
سلام خاله . خوبی ؟ میشه لطف کنی راهنمایی کنی عکس های حلما جونی رو چطوری ببینم . مرسی
مامانی حلما
پاسخ
سلام مبینا جون عزیزم هم از طریق موضوعات و هم آلبومهای بالای صفحه میتونی عکسهای این دختر بلا رو ببینی گلم
ندا
1 بهمن 92 10:25
متن زیبا و با احساسیه . مانا باشی خودت و حلما جونی ات ، دوست من دوستت دارم
مامانی حلما
پاسخ
ممنون که به یادمان هستی دوست من