حلما جونیحلما جونی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

حلما نفس مامان

خونه خدا

1390/10/5 10:59
نویسنده : مامانی حلما
894 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکس پرنسس مامانیآويز چشم نظر

 اگه خداقبول کنه عید امسال راهی سفر به مکه هستیم . برای گرفتن عکس پاسپورت رفتیم عکاسی . آقاهه گفت میذاره عکس بگیرم منم با غرور گفتم بله . اما چشمتون روز بد نبینه . به محض اینکه نشست روی صندلی جیغش به هوا رفت . اقاهه یه نگاه چپ چپی به من کرد منم مردم از خجالت . نمی دونم از چی ترسیده بود . آخه توخونه به راحتی ازش عکس میگیریم ....به هرحال بعداز کلی مکافات و دنگ و فنگ و شکلک درآوردن ازش عکس گرفت .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان و بابای الیسا
20 دی 90 19:21
سلام . چرا هلما جان عکس کمی از خودش داره؟
راستی قبلا حلما ندیده بودم هلما فکر کنم با این ه باشه. شایدم حق با شما باشه. ببوس نینی نازت رو


سلام حلما از کلمه حلم میاید به معنی صبور باشه فرصت کنم عکس میذارم
نوشين
6 بهمن 90 2:54
سلاااام...خوش به سعادتتون... منم دعا كنيد يادتون نره ها