حلما جونیحلما جونی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

حلما نفس مامان

برای تمام مادران

1391/2/23 10:51
نویسنده : مامانی حلما
330 بازدید
اشتراک گذاری

       کاشکی می شد بهت بگم
چقدر صدات رو دوست دارم
چقدر مثله بچه گی هام
لالایی هات رو دوست دارم
***


 


کاشکی رو طاقچه دلت
آینه و شمعدون می شدم
تو دشت ابری چشات
یه قطره بارون می شدم
***

 


کاشکی می شد یه دشت گل
برات لالایی بخونم
یه آسمون نرگس و یاس
تو باغ دستات بشونم
***

 


بیا که می خوام تو چشات
ستاره هام رو بشمرم
پیشم بمون که تا ابد
دنیا رو با تو دوست دارم
***

 


دنیا اگه خوب اگه بد
با تو برام دیدنیه
باغ گل های اطلسی
با تو برام چیدنیه
***

 


کاشکی می شد بهت بگم
چقدر صدات رو دوست دارم
لالایی هات رو دوست دارم
حرف و نگا تو دوست دارم
***
مادر.......................مادر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان یکتا
21 اردیبهشت 91 8:57
تاج از فرق فلک برداشتن

جاودان آن تاج بر سرداشتن

در بهشت آرزو ره یافتن

هر نفس شهدی به ساغر داشتن

روز در انواع نعمت ها و ناز

شب بتی چون ماه در بر داشتن

صبح از بام جهان چون آفتاب

روی گیتی را منور داشتن

شامگه چون ماه رویا آفرین

ناز بر افلاک اختر داشتن

چون صبا در مزرع سبز فلک

بال در بال کبوتر داشتن

حشمت و جاه سلیمانی یافتن

شوکت و فر سکندر داشتن

تا ابد در اوج قدرت زیستن

ملک هستی را مسخر داشتن

برتو ارزانی که ما را خوش تر است

لذت یک لحظه “مادر” داشتن !

روز مادر مبارک عزیزم


ممنون خانمی روز شما هم مبارک

ilijoon
22 اردیبهشت 91 14:19
شعر زيبايي بود با خوندن اين شعر دلم برا مامانم تنگ شده
ممنون از شعر بسيار زيبايي كه گذاشتيد


خواهش میکنم روز شما هم مبارک گلم
ilijoon
22 اردیبهشت 91 14:20
مامان جون عزيز روزتون مبارك
مامانی درسا
23 اردیبهشت 91 13:34
واسه رمز برو خصوصی و روزتون هم مبارک باشه مامانی
ilijoon
24 اردیبهشت 91 15:48




مامانی درسا
25 اردیبهشت 91 6:48
عزیزم الان پیامتو دیدم از یه طرف خوشحال شدم واسه یه جورایی یه همدرد دیگه و البته ناراحت واسه سختی ای که کشیدی ولی خوشحالم که صبرمون نتیجه داد و خدا یکی از بهتریناشو برامون فرستاد و به داشتن دوستی مثل شما افتخار میکنم و از آشناییتون کاملا" خوشحالم .... دختر گلمو ببوس


سلام خیلی منتظر جوابت موندم . مرسی تو هم دخملی را ببوس
ilijoon
1 خرداد 91 12:07
چرا آپ نيستيد؟؟؟؟زودتر پست جديد بذاريد دلمون گرفت اگر ممكنه بيشتر عكس گل دخملي رو بذاريد