حلما جونیحلما جونی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

حلما نفس مامان

پلو خورش

1391/3/7 8:39
نویسنده : مامانی حلما
355 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

دیشب هوس قیمه کرده بودم . ازشما چه پنهون خاله حلما هم قیمه خیلی دوست داره گفتم بیشتر درست کنم واسه اونم ببرم . شام که آماده شد . حلما گفت مامانی باقالاپلو درست کردی ؟ گفتم نه مامانی واسه دختر گلم پلو خورش درست کردم . گفت باشه میخورم . خلاصه براش ریختم و اونم تا تهش خورد . آخر سر گفت مامانی اینارو برای من درست کردی . گفتم بله . گفت : مامانی دست گلت درد نکنه برای من پلو خورش درست کردی ! و من حسابی ذوقیدم.

                                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی درسا
19 خرداد 91 2:45
پست بالا باز نشد اینجا گذاشتم ..... میگم بابایی حسابی غش و ضعف رفته ها با این وروجک که بهش گفته بابا ...... قربونش برم روز پدر مبارک

آره . واقعا
ilijoon
31 خرداد 91 0:35