حلما جونیحلما جونی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

حلما نفس مامان

حضور دوباره توسن

1392/3/25 10:25
نویسنده : مامانی حلما
287 بازدید
اشتراک گذاری

عجب روزیه امروز وب حلما را که بازکردم و نظرات توسن مهربان راکه دیدم بسیار خوشحال شدم از حضور دوباره اش ممنون و اما متن                                                                                    سلام....عرق شرمی که بر پیشانی واژه هایم نشسته است ، بخوبی گواهی می کند که برای به نظم کشیدن مهربانی اتان تمام حرفها ناقص اند و در ستایش لطف اتان تمام نثرها نیز عقیم خواهند بود...
از اینکه "حلما " آن دختر کوچک و دوست داشتنی این خانه ، گاهی میزبان حرفهای اشفته ی من بوده و تمام پریشانی واژه هایم را با مهربانی و صبوری خود می پذیرد ، باور کنید این وظیفه ی من می شود که از حاشیه ی پر نور مهربانی او و خانواده اش تصویری را بکشم. اما چه می شود که هم وبلاگی در باب و سلیقه ی بچه هایی به نازنینی این گ حلما " را ندارم و هم رونق آمد و رفت در خانه ام بسیار اندک است. چرا که حتی خودم نیز تنها یکبار در هر هفته و آن هم در همین هفته های اخیر توانسته ام به آن سر بزنم.
به هر روی تنها حرفی که در ازای تمام محبتتان می توانم در زبان قاصر قلم شکسته ام بریزم این است:
حلما جان متشکرم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ملینا
10 تیر 91 8:48
با سلام با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان در صورت تمایل جهت شرکت در ختم قرآن به این آدرس مراجعه نمایید. www.melinah.niniweblog.com
مامان ملینا
12 تیر 91 10:46
عزیزم التماس دعا پس خبرت می کنم منتظر باشید .
ilijoon
16 تیر 91 2:27
عزيزم اگر ممكنه آدرس وب ايليا رو تو لينك دوستاتون به صورت زير تغيير بديد ممنون ميشم
ilijoony.niniweblog.com

البته عزیزم

ilijoon
16 تیر 91 2:28