حلما جونیحلما جونی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

حلما نفس مامان

وقتی که ...

1390/11/20 13:47
نویسنده : مامانی حلما
318 بازدید
اشتراک گذاری

مایکل شوماخر چندین سال متوالی در مسابقات رالی در دنیا اول شد. وقتی رمز موفقیتش را پرسیدند، در جواب گفت:

تنها رمز موفقیت من این است که زمانی که دیگران ترمز می گیرند، من گاز می دهم.

مطالعه کن وقتی که دیگران در خوابند.

تصمیم بگیر وقتی که دیگران مـُرددند.

خود را آماده کن وقتی که دیگران در خیال پردازیند.

شروع کن وقتی که دیگران در حال تعللند.

کار کن وقتی که دیگران در حال آرزو کردنند.

صرفه جویی کن وقتی که دیگران در حال تلف کردنند.

گوش کن وقتی که دیگران در حال صحبت کردنند.

لبخند بزن وقتی که دیگران خشمگینند.

پافشاری کن وقتی که دیگران در حال رها کردنند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نانازیا
20 بهمن 90 16:11
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مامانی طهورا
13 اردیبهشت 91 9:56
سلام عزیزم چند روزه که میخواستم بیام ازتون تشکر کنم بخاطر رای به طهورا ولی فرصت نمیشد امیدوارم این دیرکردن ما را به حساب بی ادبیمان نگذارید
در ضمن خانمی میخواستم لینکتون کنم اجازه میدین؟لطفا خبرم کنین


سلام مامانی خواهش میکنم خوشحال میشیم . راستی طهورا کوچولو برنده شد؟