حلما جونیحلما جونی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

حلما نفس مامان

سال جدید

1390/12/27 8:37
نویسنده : مامانی حلما
338 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولویت ما برای سفر به مکه در نیامد . از طرفی از قبل از تولد حلما مسافرت نرفتم . حدودا 4 سال میشه . برای همین تصمیم گرفتیم بریم مشهد . برای همه نی نی ها و مامانها و اونهایی که نی نی ندارن دعا میکنیم که خدا زود زود یه نی نی توپولی بذاره تو دامنشون . مخصوصا برای نوشین عزیز و سارا جون

امیدوارم سال 91 برای همه با خیر و خوشی همراه باشه . سال نو همه مبارک    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آسمونی ها
27 اسفند 90 12:22
سلام دوست من
میشه خواهش کنم برای من هم دعا کنی؟
ممنونم
از امام رضا بخواه کمکون کنه تا یه نسل صالح داشته باشیم.

عزیزم اگه قابل باشم حتما براتون دعا میکنم

مامان هلا
15 فروردین 91 12:17
سلام عزيزم مامان هلا هستم دختر من هم داره 2 ساله مي شه و 10 كيلو دارم ديوونه مي شم وقتي بهش فكر مي كنم هلا اشتهاي خيلي خوبي داره مي خواستم بگم يه دختر نازه ديگه 10 كيلويي تو دنيا مثل دختر شما هست


ممنون که با من همدردی کردی . هلاجون را ببوس
نوشين
25 فروردین 91 2:06
سلام مهرانه جان زيارت قبول

سلام عزیزم نائب الزیاره بودم