حلما جونیحلما جونی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

حلما نفس مامان

سفر به آمریکا

1391/4/29 12:28
نویسنده : مامانی حلما
372 بازدید
اشتراک گذاری

زبانخیال باطلاز وقتی که با حلما توراهپیمایی ٢٢بهمن شرکت کردیم حال و هوای حلما هم عوض شده تا لباس میپوشیم و میخواهیم جایی بریم میگه مامان کجا میریم و من مثلا میگم خونه مامان بزرگ . فوری میگه نه بریم آمـریکـــــا!!!! حتی دیشب که توراه خونه بودیم گریه میکرد و میگفت اونه (‌منظورش خونه است ) نریم بریم آمـریکــــا!!!!! تازه وقتی هم شعار میده بجای گفتن مرگ بر آمریکا میگه مرگ بر تو!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ثمین
30 بهمن 90 20:20
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
نوشين
15 اسفند 90 1:55
سلام مهرانه جان خوبي عزيزم ممنون كه اينقدر نسبت به من لطف داري مهربونم حلما جون چطوره! حالا ديگه بي خبر ميرين امريكا؟ خوش گذشت حالا؟ سوغاتي ما چي ميشه؟
مامانی طهورا
30 فروردین 91 8:03
سلام عزیزم آدرستونو از پاسخی که به سوال عمو روحانی داده بودین پیدا کردم دوست دارم لینکتون کنم موافقین؟
خبرم کنین

سلام عزیزم خوشحال میشم حلما دوست جدید پیدا کنه .