حلما جونیحلما جونی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

حلما نفس مامان

پوشک

1391/2/12 7:37
نویسنده : مامانی حلما
342 بازدید
اشتراک گذاری

از جمعه که پوشک حلما را باز کردم تادیروز دوشنبه بلاخره یاد گرفت  که دستشویی بره . اصلا فکر نمیکردم به این زودی یاد بگیره چون همه بهم میگفتن سخته و کم کم باید 2هفته مرخصی بگیری . اما من فقط شنبه و یکشنبه مرخصی گرفتم . شکر خدا مشکلی به وجود نیومد با این شورتهای آموزش هیج جا هم نجس نشد  امروز هم بردمش پیش مامانم تا با خیال راحت بهش برسه . الان یک نفس راحت میکشم

                                                            

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امير محمد
12 اردیبهشت 91 9:12
سلام مامان حلما جون
آفرين حلما ي قهرمان
ازپوشك گرفتنت مبارك


سلام . مرسی خاله مهربون

ilijoon
20 اردیبهشت 91 10:40
مامان جون ناراحت نباش بعضي اوقات جيش ميزنه درست ميشه مهم اينه كه بيشتر اوقات جيششو ميگه دوستون داريم حلما جونو ببوسيد


مرسی مامانی الان خیلی خوب شده
مامانی درسا
27 اردیبهشت 91 13:27
وای چه پروژه هایی از شیر گرفتن و پوشک گرفتن ...... ای وای بر من ...... خدایا اینقده به این مامانا توانایی بده تا به بهترین نحو از بجه هاشون نگه داری کنن .....قربون این دختر گلم بشم .....

سلام . اولش یه خورده سخته ولی دخترا زودتر یاد میگیرن . درسایی منو ببوس

ilijoon
3 خرداد 91 14:34
مامان جون خيلي نگرانم كرديد اميدوارم چيز خاصي نباشه زياد هم به حرفهاي هر دكتري اعتماد نكن اولش آدمو خيلي ميترسونند ولي بعد ميبيني اصلا چيز خاصي نبوده ولي چك آپ كه ضرري نداره ما هم براتون دعا ميكنيم ان شاالله چيز مهمي نيست وزود خوب ميشيد توكلتون به خدا باشه يه ختم قران نذر كنيد مطمين باش حتما جواب ميگيري دوستتون دارم منتظر خبر خوش سلامتي تون هستم

مرسی مامانی حتما بهتون خبر میدم . با عکسهای جدید حلما آپم

مامان تسنیم
27 تیر 91 23:01
سلام حلما جون چه جوری اینقدر زود یاد گرفت شما بهش چی گفتید میشه بیشتر در این باره توضیح بدین همچنین شورتهای کمکی . من برای تسنیم پوشکهای شورتی گرفتم بهش گفتم اینها شورتن شما دیگه خانم شدی...


سلام عزیزم هرکار کردم وبت باز نشد که نشد ! اینجا برات جواب میذارم . چند روزی بود که به حلما میگفتم تو بزرگ شدی و دیگه نباید پوشک ببندی . بعد یک شورت آموزش خریدم و براش پوشیدم . روز اول و دوم هر5 دقیقه می بردمش دستشویی حتی اگه جیش و پی پی نداشت . و در فاصله 5 دقیقه همش بهش میگفتم که اگه جیش داره بگه . روز سوم خودش گفت مامان جیش دارم و الی اخر . شکر خدا زود یاد گرفت و به مدد این شورتها هیج جا هم نجس نشد . پس اول شورت و بعد 5 دقیقه ها خیلی مهمند و موفق باشی
مامان تسنیم
28 تیر 91 16:50
این شورتها تا چندبار جیشو پس نمیدن؟



سلام عزیزم. جیش را پس نمیدهند . چون لایه داخلی حوله ای و لایه بیرونی پلاستیکی است . وقتی جیش میکنه فوری ببرش دستشویی . این شورتها نم را توی خودشون نگه میدارن.