حلما جونیحلما جونی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

حلما نفس مامان

برای تمام کودکان

1391/10/4 12:47
نویسنده : مامانی حلما
265 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم ! همین حالا که صدایت می کنم با عشق ، و می دوی به سمت آغوشم تا همانند هرشب ، پیش از خواب  ، تو را ببوسم و آرزو کنم هر چه فرشته و شکلات و بستنی و بادبادک و هرچه چیز خوب  خوب بیاید توی خوابت .

همین حالا که می دوی با شوق و میرسی به چشمان پر از اشک شوق مادرانه ام  ، تا بغل بگیرمت با همه هستی ام و ببوسمت .

همین حالا که رنگ کوله پشتی مهدکودک را با گل کفش هایت و رنگ آسمان همخوان کرده ام ، تا در چشم من و دنیا زیباتر شوی ، همین حالا که حاشیه روسری سفیدت را تور گرفته ام تا شبیه فرشته ها شوی.

همین حالا که اگر لقمه ات را در کیف کوچکت جا ندهم ، برای رفتن به هیچ کجای زندگی ، پایی ندارم .

همین حالا که تن و جان من ، بلاگردان هر چه رنج از جان و تن توست .همین حالا که من صبح ها خواب را با قصه و بوسه ، آرام از چشمانت می گیرم ،

همین حالا من برای تو که روشنای دیدگان منی و برای تمامی آنها که روشنای دیدگان مادران و پدرانشان هستند ، آرزو می خواهم بی اندازه ، برای فردایی بی رنج ، بی غبار ، پرسرور و پرغرور و پرنور...

عزیزان کوچک جهان روزتان مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهتاب
19 مهر 91 8:05
سلام گلم متن خیلی جالب بود روز حلما جان مبارک


مرسی عزیزم برای شما و نازگلتون هم مبارک