حلما جونیحلما جونی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

حلما نفس مامان

روز کودک

1391/7/16 11:24
نویسنده : مامانی حلما
341 بازدید
اشتراک گذاری

کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود

ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ برلب داشته باشم

ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم

خوشحالم که حلما کوچولو هست . حلما دریای بیکران محبت و عشق من است . امیدوارم برزگ هم که شد کودک درونش همچنان شاداب - پرهیاهو و بالنده باشد .

و اما شما مامانهای عزیز :

شیطنت را فراموش نکنید.... حتی اگہ فیلسوف ترین فرد زندگیتان هستید... کودک درونتان دلش می گیرد گاهی....!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

توسن
17 مهر 91 9:19
سلام.. می توان غنچه شد ووقت سحر خوش خندید می توان عطر شد و جام تبلور نوشید می توان چشمه شد و از دل تپه جوشید می توان ابر شد و بر سر کیهان بارید می توان بید شد و در نم باران رقصید می توان ژاله شد و رخ اقاقی بوسید می توان دم شد و در ساز دل ونای دمید می توان نغمه شد و در دل صحرا پیچید می توان عشق شد و بر سر عاشق شورید می توان مهر شد و تا ابدیت تابید
مامان امیر مهدی(سوده)
18 مهر 91 1:24
چه وبلاگ قشنگی چه دخمل نازی خوشحالم از اشناییتون


مرسی عزیزم، به همچنین