حلما جونیحلما جونی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

حلما نفس مامان

عادت

1391/8/3 12:42
نویسنده : مامانی حلما
323 بازدید
اشتراک گذاری

واقعا این عادت عجب چیزیه ! میگن بچه ها را هرجور تربیت کنی همونطوری عادت میکنن . درنظر بگیرین یک روز کاریه خیلی سخت داشته باشین و ساعت 6 عصر برسین خونه . پختن غذای فردا و اتوی لباسها و...خودتون رو به زور به ساعت 10شب برسونین و دختر کوچولوتون گیر بده که من تا مسواک نزنم خوابم نمیاد. دیشب همچین شبی بود برای من . خودم نمیتونستم مسواک کنم و حالا مونده بودم جواب این بچه رو چی بدم . هرشب اگه مسواک نزنه نمیخوابه . عادت خوبیه که از بچگی یادش دادم ولی بعضی وقتها برای خودم دردسر میشه .قضاوتش باشما؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سویل
4 آبان 91 7:44
افرین به حلما جووووووووووووون اخه مامانی درکتون میکنم منم خیلی وقتها تو همچین موقعیتی گیر میکنم.ولی چیکار میشه کرد بچه است دیگه


راست میگین شما . ممنونم که اومدین
مهتاب
4 آبان 91 21:52
آفرین به این دختر ناز با این عادتهای خوبش

عید قربان ، پر شکوهترین ایثار و زیباترین جلوه ی تعبد در برابر خالق یکتا بر شما مبارک.




عید شما هم مبارک